top of page

VoIP 3CX telefooncentrale

VoIP 3CX Advanced Certified badge

De telefonie oplossing die meegroeit met jouw bedrijf

In deze snel veranderende wereld is communicatie de sleutel. Maar heb je ooit écht stilgestaan bij waarom je koos voor de communicatietools die je gebruikt? En of die dan ook in lijn zijn met de doelen van jouw bedrijf?

Totaaloplossing voor zakelijke communicatie

VoIP 3CX: bellen zonder zorgen

Zonder dat je moet investeren in een dure telefooncentrale. En nog beter, deze VoIP 3CX oplossing is super schaalbaar. Dus of je nu alleen werkt of met 100 medewerkers, of je stabiel blijft of plannen hebt om snel te groeien, deze oplossing volgt heel gemakkelijk jouw groeipatroon.

Wat is VoIP?

VoIP is de afkorting voor Voice over Internet Protocol, dat wil zeggen dat je telefoneert via het internet. Je kan het vergelijken met bellen via WhatsApp, dat is ook een vorm van bellen via het internet. Het voordeel is dat je geen aparte telefoonlijn of -centrale nodig hebt. Zelfs vaste toestellen zijn geen verplichting meer als je werkt via VoIP, je kan ook gewoon je computer of smartphone gebruiken.

Hoe loopt de communicatie in jouw bedrijf?

Ook zonder VoIP 3CX heb je natuurlijk wel een nummer waarop klanten kunnen bellen. En een manier waarop ook je medewerkers elkaar kunnen bereiken wanneer dat nodig is.

ā€‹

Toch zorgt de communicatie soms voor frustratie.

 

Want net de persoon die je nodig hebt is niet op kantoor, en onbereikbaar via de GSM. Terwijl je al zoveel betaald voor de telefonie oplossingen, om toch zo goed als mogelijk bereikbaar te zijn. En dat is precies waar VoIP 3CX jou bij kan helpen.

Waarom kiezen voor VoIP 3CX telefonie?

Met VoIP 3CX bedient de Neddine Servicedesk vlot alle klanten

VoIP 3CX telefonie geeft je veel meer mogelijkheden op het vlak van communicatie dan een standaard telefonie abonnement of -centrale. Je kan de VoIP 3CX koppelen met Microsoft365, met jouw contactlijsten en met heel wat populaire CRM-systemen.

ā€‹

Bovendien geef VoIP 3CX je de mogelijkheid om te kiezen voor één of meerdere vaste nummers, zo kan je voor je buitenlandse klanten een lokaal nummer voorzien dat toch bij jou of jouw klantendienst terecht komt. Verschillende belplannen voor

doorschakeling en permanentie behoren ook tot de mogelijkheden.

ā€‹

En jij kiest of je belt met een vast toestel, je smartphone, je laptop of een combinatie. Een vast toestel op kantoor, je smartphone onderweg en je laptop als je thuiswerkt bijvoorbeeld. De apps om via je laptop of smartphone te bellen zijn helemaal gratis.

ā€‹

Bellen via VoIP is trouwens ook goedkoper dan traditioneel bellen. En je krijgt er een heel pak extra communicatie-functionaliteiten bovenop. Denk aan live chat, videoconferenties en zelfs het beheer van je social media kanalen.

ā€‹

Benieuwd hoeveel jij kan besparen?

no strings attached, ontdek tijdens een gratis gesprek of VoIP 3CX voor jou de beste keuze is šŸ“ž

SocialProof_3CX

Welke opties zijn inbegrepen in een VoIP 3CX licentie?

  • Unified communications: één platform nodig voor jouw gestroomlijnde zakelijke communicatie.

  • Videomeetings: organiseer of neem deel aan een videomeeting, ongeacht jouw locatie of toestel.

  • Callcenter functies: maak gebruik van wachtrijen, terugbelopties, opname van gesprekken voor kwaliteitsbewaking, de mogelijkheid om een gesprek over te nemen en uitgebreide rapportagemogelijkheden.

  • 3CX smartphone applicatie: via de app voor Android of iOS is locatie niet langer een issue. Jouw medewerkers kunnen via deze app hun eigen GSM gebruiken voor alle zakelijke communicatie. Thuis, onderweg of op kantoor.

  • Voicemails: maak het makkelijk voor de beller om een voicemail achter te laten, die dan (al dan niet uitgeschreven) via mail of sms wordt verstuurd naar een medewerker.

  • Doorschakelen: je kan zowel naar interne als naar externe nummers doorschakelen

  • Onbeperkt aantal toestellen: jij kiest aan hoeveel toestellen jouw nummer is verbonden

De voordelen van  een VoIP 3CX telefooncentrale op een rij

Goedkoop
Vergeleken met een traditionele telefooncentrale is bellen via VoIP 3CX veel goedkoper. Je hoeft niet te investeren in een dure centrale, je belt via de bestaande internetverbinding en ook de gesprekskosten zelf liggen lager.

ā€‹

Veilig
In deze tijden moeten we uiteraard ook altijd rekening houden met cybercriminelen die eropuit zijn om bedrijfsgegevens te achterhalen.

VoIP 3CX: Neddine Solutions zet de voordelen op een rij

VoIP 3CX kan je zowel op Windows als op Linuxsystemen gebruiken. En de leverancier zorgt voor de beste beveiliging.

ā€‹

Eenvoudig
VoIP 3CX is gemaakt voor ultiem gebruiksgemak. Eenmaal opgezet is eenvoudig om de telefooncentrale te beheren. Een belplan aanpassen, een extra nummer toevoegen, het kan allemaal snel gerealiseerd worden.

Overstappen naar VoIP 3XC? Neddine Solutions is je graag van dienst

Wat heb je nodig om over te stappen op VoIP 3XC telefonie?

šŸ¤™

Een degelijke internetverbinding (eventueel gecombineerd met onze 4G internet altijd oplossing)

šŸ¤™

Een degelijk managed LAN netwerk

šŸ¤™

Een SIP-provider (Internet Telephony Service Provider) aan wie je je belverbruik betaalt

šŸ¤™

VoIP telefoontoestel(len) en / of Soft telefoon(s) (voor op je pc of smartphone)

šŸ¤™

Je VoIP 3CX Cloud PBX-overeenkomst.

Wij zorgen voor alles wat je nodig hebt. Uiteraard leggen we je alles in duidelijke taal uit en ondersteunen we je in het volledige overgangsproces.

ā€‹

We leggen je graag alles in mensentaal uit

We helpen je graag het bos door de jargonbomen te zien šŸ˜

Review Neddine Solutions

Neddine Solutions, jouw VoIP 3CX partner

Philip en Neddine Solutions, ook jouw VoIP 3CX partner

Wij werken ondertussen al meerdere jaren met de VoIP 3CX oplossing. Onze medewerkers zijn getraind en hebben de nodige ervaring met het opzetten en onderhouden een 3CX oplossing bij onze klanten.

ā€‹

Daarnaast kan je ook hier de kracht van onze service ervaren. We nemen de tijd om jouw communicatienoden goed te analyseren, we adviseren je graag bij de keuze voor een SIP provider en we nemen de volledige setup voor onze rekening.

Ook na de oplevering blijven we beschikbaar om te antwoorden op eventuele vragen en aanpassingen door te voeren als dat nodig blijkt. Als 3CX gecertificeerd partner kunnen we bovendien ook beroep doen op de ondersteuning van onze partner en een grote 3CX community.

  • Wat is VoIP?
    VoIP is de afkorting van Voice over Internet Protocol, oftewel bellen via het internet. We schreven een blogartikel waarin we van A tot Z uitleggen wat VoIP is en hoe het precies werkt.
  • Wat kost VoIP 3CX?
    De kost voor het hosten van je VoIP 3CX centrale is afhankelijk van de grootte van je bedrijf. Een gemiddelde KMO betaald 295 ā‚¬ per jaar. Daarnaast betaal je een vaste kost per maand voor elk telefoonnummer dat je in gebruik hebt. Ook hier zijn prijsvariaties mogelijk op basis van het type nummer en de aantallen die je nodig hebt. Reken hier gemiddeld op 5 ā‚¬ per nummer per maand. Vervolgens betaal je, net zoals bij het klassieke bellen, voor je belverbruik. Deze tarieven zijn afhankelijk van de provider waar je voor kiest. Je kan er wel vanuit gaan dat ze ongeveer 30% goedkoper zijn dat de klassieke beltarieven.
  • Heb ik nog vaste toestellen nodig?
    VoIP werkt door gesprekken te coderen en te verzenden via internet, dus je hebt een apparaat nodig dat is aangesloten op internet om gebruik te maken van deze technologie. Dit kan een vaste telefoon zijn of een app op je smartphone of computer.
  • Heb ik een aparte telefooncentrale nodig?
    Een VoIP 3CX centrale is niet te vergelijken met de vroegere, dure en uitgebreide telefooncentrales. Je hoeft niet langer zelf te investeren in de hardware voor een telefooncentrale. Een VoIP 3CX centrale staat meestal in de cloud, waar je via een abonnementsvorm gebruik van kunt maken.

Veelgestelde vragen

VoIP 3CX Advanced Certified badge

Wij geven graag advies op maat van jouw bedrijf

Slim gezien. Binnenkort bel jij ook zonder zorgen! šŸ˜Ž

Review2.png

Meer weten? Lees hier onze blogs over VoIP telefonie

bottom of page